Livsglad dame i sin beste alder, med scrapping som hobby :)

mandag 20. oktober 2014

JULEKORT

Da har jeg begynt og tenke på julen. Så da er det tid for julekort. En koselig syssel, selv om jeg har sendt veldig få julekort de siste par åra. I år skal jeg begynne og sende ut noen julekort til de som setter pris på disse korta som er hjemmelaget.
Dette julekortet har jeg laget i vintage-stil, med fargene kraft, brunt og flere typer mønsterark i dus grønt. Blomster  fra Storyteller, WOC, charms fra korthobby, osteklut litt bånd og hjerte i tre.
UTFORDRINGER-


6 kommentarer:

  1. Nydelig Hege <3. Jeg skriver meg på lista over de som virkelig setter pris på et hjemmelaga kort :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et nydelig bidrag til utfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort!Flott motiv og fargevalg!

    SvarSlett
  4. Nydelig igjen, Hege :)
    Takk for at du er med på utfordringen hos Korthobby.no denne måneden.

    DT- Kjersti

    SvarSlett
  5. Very nice creation - I like it. Thanks for joining Vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  6. What a beautiful card. I love the image and all the beautiful decorations. Thank you so much for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs, Åsalill

    SvarSlett